Waar kan ik een klacht indienen?

Ondanks dat wij onze uiterste best doen om uw kussen helemaal perfect te maken kan er natuurlijk altijd iets misgaan. Indien je een klacht hebt over ons product of over onze dienstverlening, volg je de volgende stappen:

  1. Stuur de klacht per e-mail naar service@kussenlatenmaken.nl. Vermeld daarbij duidelijk de klacht en voeg bij voorkeur foto’s toe. Hoe meer wij weten, hoe beter en sneller we je kunnen helpen.
  2. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van onze. Per mail of per telefoon.
  3. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kan ik vooraf een stofstaal ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. Deze kun je bestellen via onze stoffen pagina. Houd rekening met een maximum van 5 stoffen per aanvraag. Je hebt deze binnen een paar werkdagen thuis.

Hoe neem ik contact op met kussenlatenmaken.nl

Wij zijn bereikbaar via app, telefoon en mail. De app-button vind je rechts onderaan iedere pagina. De rest van de gegevens staan op onze contactpagina.

Heb ik garantie op mijn maatkussen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of een extra aangeboden garantie. Deze garanties doen niets af aan wettelijke garantie.

Op kussens die uitgevoerd worden in een Sunbrella stof geldt een extra garantie van 5 jaar op de stof - zie (www.sunbrella.com/warranty)