Ik wil niet dat mijn pakje bij de buren afgegeven wordt. Waar kan ik dat aangeven?

Geen leuke buren of gewoon geen zin om bij het afhalen van je kussens hun ellenlange verhalen aan te horen?
Geen probleem! Als jij niet wilt dat we je pakje bij de buren afgeven doen we dat niet.
Je kunt dit bij het bestellen aangeven in het opmerkingen veld.
Je vindt dit veld in hetzelfde formulier waar je je adresgegevens invult.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik op het moment van bezorging niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en zal de DHL bezorger proberen het pakket bij de buren af te geven.
Lukt dat niet, dan brengt DHL het de volgende dag bij DHL ServicePoint bij jou in de buurt.
In dat geval laat de bezorger een kaart achter in je brievenbus.

Je kunt er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen.
Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond.
Wil je liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk.
Je kunt je keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Indien je niets laat horen wordt jouw bestelling maximaal 7 dagen bij het DHL ServicePoint bewaard.
Na drie dagen ontvang je nog een herinnering.
Wanneer het pakket er een week ligt, wordt het teruggestuurd naar de kussenlatenmaken.nl
Wij kunnen het dan opnieuw sturen tegen dezelfde bezorgkosten.
Je kunt het ook gratis afhalen bij onze vestiging in Bleiswijk

Hoe worden mijn kussens bezorgd?

Voor de bezorging werken wij samen met DHL.
Op het moment dat wij jouw bestelling voor verzending aan ze overhandigen ontvangt je een track & trace code.
Met die code zie je precies wat de status is van jouw bestelling en wat het verwachte bezorgtijdstip is.
Indien je een grote bestelling van meerdere kussens plaatst willen we je niet opzadelen met extra transportkosten.

In dat geval rijdt een van onze collega's met onze kussenbus bij je langs.
We maken hierover dan telefonisch eerst een afspraak met je zodat we zeker weten dat je thuis bent.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt je kussen veilig betalen via iDeal, Bancontact, CreditCard, PayPal of via een overschrijving vanaf je eigen bankrekening. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het bestellen van een maatkussen begint allemaal het ontwerpen.

  • In onze kussenconfigurator kies je de vorm, afmetingen, stof en afwerking van het kussen.
  • Wanneer je tevreden bent, druk je op de knop "In Winkelmand" om het product aan de winkelmand toe te voegen.
  • In het volgende scherm controleer je of je bestelling klopt.
  • Daarna kun je nog meer kussens ontwerpen of doorgaan met afrekenen.
  • Indien je doorgaat naar afrekenen vul je de factuur- en adresgegevens in.
  • Daarna kies je de gewenst betaalwijze om de betaling te voldoen en de bestelling af te ronden.
  • Per mail ontvang je dan de orderbevestiging.
  • Controleer deze goed - mocht er toch nog iets kloppen, bel ons dan z.s.m. op: 06 151 90 969.
  • Binnen 10 werkdagen na bestelling wordt je maatkussen bezorgd!
  • Wij sturen je een bericht als we de bestelling versturen.

 

Kan ik mijn maatkussen retour zenden?

De kussens worden speciaal op maat gemaakt en daarom kunnen we de kussens helaas niet retour nemen. Uitzondering daarop is een productiefout. In dit geval zorgen wij voor een passende oplossing. Bekijk voor de details onze algemene voorwaarden. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan zeker! Geef dit tijdens het bestelproces aan en dan zien we je graag bij onze productielocatie in Bleiswijk.

Kussenlatenmaken.nl
Kwartsweg 48
2665 NN Bleiswijk

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wij leveren door heel Nederland en België voor het vaste bedrag van €9,95 per bestelling. Bestellingen vanaf €200,- worden gratis verzonden!

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

Zitten er labels in de kussens?

Ja, ieder kussen is voorzien van een label met ons logo.